sophia

SVAR: tack så mycket, hoppas att du också hade en bra valborg! :)

Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo men så känner jag med så fort jag typ ska till tandläkarn eller något sådant, jobbigt värre!

Linn-lay

åhh tack så mycket :D

hoppas du hade en trevlig valborg förresten :D

LIENE

sv: verkar som de flesta gillade den svarta:) själv gillade jag de andra mer.

Linda - ndaiL

Tobias chilli, har lagt upp de i min blogg nu

Ellis

Hahahahahaahahahaha mitten reklamen har jag dock sett på tv hahaha

Kate

Fin blogg!

Cecilia

Hahaha fram för mer såna här reklamer i tv!

Josefine- mamma till Olivia

hahaha vissa hade jag sett, roliga.



svar: Tack :) Just nu vet jag inte hur stor Olivia är, ska inte till bvc först runt ettårsdagen. Hur stor är Tessy nu? Vilken klädstorlek använder hon? :)

Ja, leksaker har vi småplaner på, men samtidigt har hon så mycket just nu hehe.

Okej, hoppas medicinen fungerar för dig så det blir bättre!