DUMMA MANNEN

Vad är detta ? Kastar mannen min fina julgran som jag hade sparat. Var ska jag nu lägga alla mina julklappar  ? Dumma mannen.

Johanna

vad dum han är.... :/



ja bilden är från maddes möhippa i lördags :)

Pernilla

Haha, den var ju riktigt fin =)

Sofia

tack, dock är den inte min :(

Anonym

Han borde skämmas och få stå i skamvrån dumma han som kastar en sån dyrgrip hihi.

Kram Veronica

till veronica

sv. Nästan så att man vill raka av honom håret

Gun

Han kanske inte vill ha några julklappar? ;)

angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja det var kanske på tiden att den åker iväg :P

cecilia

nu tycker jag faktiskt att du är liiiite orättvis mot honom haha men bara lite

Ellis

Ja någon måste ju ta tag i de normala sysslorna ;)

Ama de casa

Men? Kasta den fina? Det var fult gjort... :-)