ELAKA PLÅSTER

OM NI HÖR NÅGON SKRIKA OM 30 SEKUNDER SÅ ÄR DET JAG SOM HÅLLER PÅ O DÖ...




UPPTATERING:  OK JAG ÖVERLEVDE. MEN DET VAR NÄRA DÖDEN. ANVÄND INTE PLÅSTER FÖR DET ÄR SMÄRTA SOM NI ALDRIG KÄNNT FÖRR O TA BORT DET. OCH DET KOMMER FRÅN KVINNAN SOM HAR FÖTT ALLA BARN UTAN SMÄRTLINDRING.
M I A S F A S H I O N

Hej! Fin blogg du har :) <3



Var gärna med och tävla på min blogg!



/Mia

Thakock

Haha, nu ska du inte vara gnällig! Det är bra att dra fort och se glad ut sen ;D

randa

svar;

visst e det :)



Ojjjdå, hur har det gått att föda barn utan någon smärtlindring:O Seriöst, jag tänker redan nu på hur det kommer att gå för mig när jag får barn!!!:O Är sååå sjuuukt rädd!!!

ardiana

svar: ja du får titta in så fort jag blir klar :D



du jag håller med dig , plåster är så hemskt för det gör riktigt ont

SIEL

tackar :D

Alina - Mamma till Stephanie

Tack! Ja vi fick det precis men det varade bara i två dagar :/ Tråkigt!



Jag håller med om plåster, usch vad jag hatar det:P

Ellis

JAG HATAR PLÅSTER!!

cecilia

ojdå! vet inte vilket jag är mest förvånad över. att du tycker plåster är så plågsamt eller att du fött tre ungar utan smärtlindring :)