Sandra :)

Svar: Haha aa

Clara

Men Jesus vilken söt!!

bitterfittan

tack fina du (:



haha så söta bilder!

Dolly

ljusbrunt, men vet ej om de funkar för mitt hår e svart

Emma

sv: Tack så mycket! :)<3

Thakock

Tänk nu om du haft en hund...Hon hade aldrig varit skitig ;D

- Alexandra!

sv: Jättegott! :D

Jennie

haha ååh va söööt :D

pimpXprincess

Söt! :)



Svar: Ja, kanske. Jag vet inte. Jag tror att det är två personer. Haha!

Jo, smart är hon ju.



Hehe okej. Jag äter inte så mycket bakverk faktiskt, så det var inget problem.

randa

svar;

jaa guuud!, tiden bara springer iväg:O

julia

sv: det är jätte lamt! ^^/

Tack så mycket :)

Kram//julia

Ellis

Hon är så SÖÖÖT!!

Linda - ndaiL

Ja, som sagt var, så var de jättegott! :)

My

Gud vad söt :)

ja jag har verkligen bestämt mig och skulle bli besviken på mig själv om jag inte lyckas ! :)

Sofia

vad tråkigt...varför?? :)

Det är ju jättebra!!!

Tanya

Vaa söta bilder!:)



SV: jaa det är verkligen skönt, Taaack!^^

Renee

Jag ställer upp, tar gärna hand om den lilla sötnosen.

cecilia

in i biltvätten med henne! ;)

bjorne

Vilka söta bilder jag hade gärna sanerat henne och sen snosat lite,när ens egna barn blir stora då fattar man va goa dom är när de är små.

annlouise

vilken sötnos! =)

Gun

Hahaha, kom hit me´na så ska hon få en sanering deLux i badkaret.:)

j

Vilken sötis :)

diana

Dra ut henne på gården och ge henne en omgång med högtryckstvätten! :)

Josefine- mamma till Olivia

När man är sådär söt antar man jobbet ganska lätt :)