INGEN SÖNDAG PÅ SOFFAN

Det blev ju ingen söndag på soffan. Helt hopplöst. Hur svårt kan det vara o sitta på soffan en hel dag.
Först skulle jag svara på all fan mail som ni har skickat till mig(hahah) sen kom det upp diverse onödiga saker som tvätta o diska.
 Plötsligt kom jag på att jag måste hämta ut mina paket och  när vi då redan var i bilen kom mannen på en lysande i dee att jag skulle övningsköra. Så jag fick köra till Jakobssons möbler för att titta på fotoramar och på vägen hem hoppade vi in hos mannens syster. De bor så himla fint på landet och har höns o allt. Barnen älskar ju det. Dessutom  bor två av deras döttrar hemma och Carmen Ly är ju så förtjust i de.
 Övningskörningen gick så där bra. Vi överlevde skulle man säga. Jag lyckades dock göra sönder knappen man justerar sätet med, men det pratar vi inte om. Undrar bara hur mannen ska få plats nu. Han får väl tra in ölmagen då.
 Nej nu ska jag försöka o sätta mig på soffan. Bättre sent än aldrig.
_________________________________________

PAKETEN JAG HÄMTADE UT.  LITE SKOR BARA

Thakock

Haha, då har du snart körkortet då ;D

Renee

Jag ser fram emot en bild på mannen när han ska klämma in sig bakom ratten.

Sv: nya barnbarnet kommer i slutet på juli

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha :D

Dragana

Hur gjorde du sönder den knappen?! :P

Diana

Lite skor bara... där är ju två helt enorma lådor! :)

bjorne

Ser gärna en bild på när ratten sitter i magen på din 46åring,gott att få körkort för det fixar du nog tror jag,mina barn är en tjej född 78 och hon är mamma till lilla Ella som är mitt enda barnbarn,så har jag två pojkar som är födda 83 och 89 så bara hoppas det kan bli några barnbarn från dom med,var 19 när jag blev farsa och allt har gått bra med både barnen och annat så från att ha varit en värsting i min ungdom så ändrade jag på allt när min fru blev gravid,ha de gott.

cecilia

det är inte alls svårt att sitta soffan en hel dag! jag kan lära dig ;)

så länge ni överlevde så tycker jag att du var duktig!

och bara några skor? eh? jag väljer att inte svara på den hahaha

josefine- mamma till Olivia

Härligt med så stora paket fyllda med skor :D

Mannen måste älska dig varje gång han ska sätta sig framför ratten hädanefter :P