Å S A

Ja, skönt att vara ute i solen, man mår så mycket bättre!



AS snygg soffa!!! åh vad jag vill ha. Våran är ju trasig, så när vi får råd blir det en stor skön soffa, det är såå värt det!



Hoppas du haft en bra fredags kväll, kramar

frida

tackar :)

pimpXprincess

Haha, fan vad söt! :D



Svar: Jomenvisst var den? Jag blev jätteglad :)



Nej, men... då måste man ju fixa ny favoritplats och grejer :( haha!

Isabel

Det är helt galet egentligen hur barn kan somna i de mest obekväma ställningarna. Och att barn överlag i hela världen gör det :)

Diana

Jag hade svimmat av syrebrist om jag låg så. :)

cecilia

men gulltussen då! så himmelens söt! haha

simone

haha så ska det gå till!

Annika

Haahaha kan det verkligen vara bekvämt att ligga så?!

Ama de casa

Du... Den ställningen tänker jag INTE prova :-)

josefine- mamma till Olivia

Man ska blanda begagnat med nytt ;)