Ellis

AMEN GUD? NÄR TVÄTTA DU SENAST?

Annika

Åååå fy tusan... tycker synd om dig!

Thakock

Ta ut det i trädgården....lägg det i en hög...häll på tändvätska och sen sätter du eld på skitet! =D

Jennie

have fun ;)



svar: jag hade gjort det om jag var anställd. Men jag förlorar inkomst på det eftersom jag är vikarie :/ så då är det bara att bita ihop.

Emelie <3

Hej gull <3



Gå in och var med och tävla om en Nikon Digital Kamera L110 i min blogg. De enda du behöver göra är att skriva Jag är med och tävlar om sötnosen



Missa inte chansen!

Kramis <3

ardiana

svar: tack vad gullig du är.



Du har fullt upp ser jag, hur har det gått?

Karin

Ajajaj, det där tvättberget hade jag inte velat byta till mig!



Ja nu skall det bli skönt med lite ledighet, och om fyra dagar blir jag fru:)