JAG SKA RÖSTA PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA

OBS !!! VARNING ALLA TORRBOLLAR INNLÄGGET INNEHÅLLER FARLIG MÄNGD HUMOR !!!!

______________________________________________

Vi är mycket politiskt aktiva i det här huset och ni vet valet är ju snart här så det gäller o va förbered. Vi har därför  skaffat ett egen valbås så vi kan öva o rösta. Vi går in flera gånger om dan och kryssa på papper vilket parti vi vill rösta på. Jag vet att man inte ska berätta vem man röstar på, men jag ska rösta på sverigedemokraterna.
 Äntligen kan jag få bli tillbakaskickat till Estland. Jipiiiiii..............


Diana

Har mannen varit så le mot dig idag? :)

Emelie

Sv;ok

carro

Jag jobbar som resurslärare i en årskurs 1, sj då?

Linda - ndaiL

Ja de va trist, vi har ju vetat om det här ett bra tag så vi har vant oss eller va man ska säga.



tycke dock det e trist att dom tar me så många sångare

MARILENA

Hehe tack så mycket :D

Daniel

heheh kommer dit å röstar!!!

baby rozi

ja precis :)

randa

svar;

jaaa , precis! Men det e vad jag och du tycker, och inte hela samhället utanför vår dörr!

josefine- mamma till Olivia

Du har kommit på en lösning :P