JAG SKA SKILJA MIG

Nu är det slut. Jag ska skilja mig. Vi har haft det ju bra tills nu och vi har spenderat många mysiga stunder tillsammans. Han var snyggast i världen när vi träffades, han var mjuk o go, men nu har allt förändrats. Han har blivit lite för liten och räcker inte till för mig längre. Tråkigt, men sånt som händer. Dags o gå skilda vägar så imorgon åker han ut och min nya älskare flyttar in. Kan knappt vänta tills imorgon när jag kan sitta på min nya soffa. Det som ligger på soffan kommer jag o ha kvar.. ja ett tag till i alla fall.


MyzaaN - Princess Pink

tackar ;D

E M M A

sv: Ja de tycker jag :)

tråkigt att du ska skilja dig, men det kanske blir bättre nu :P



vad gör du då?

pimpXprincess

Jobbigt med skilsmässa.



Svar: Tack så mycket :)

Å S A

Tack=)



Skönt med ny soffa;)



Skulle vi verkligen behöva, just nu hålls ena delen av soffan upp med böcker. haha..



Ha en bra kväll, kramar

Dolly

tack så mkt söta du.. go du e

elin

Sv: ne det va inte spec roligt XD

Alina - Mamma till Stephanie

Ja men precis.

Ursäkta för ett sent svar!



Tråkigt med skilsmässa, men då kanske du mår bättre i längden! Lycka till med allt!

Linda - ndaiL

nej de gör de nog inte :)

cecilia

haha undrar om folk har läst hela inlägget innan de kommenterat? jag tycker iaf att det är gött att du skiljer dig! ut med det gamla och in med nytt! :)

Madickn

Hej, är allt bra idag? :D

Kram!

Ellis

Haha sounds great !

Gun

Det FINNS faktiskt lyckliga skilsmässor! Ha det kul med nye älskaren!:D

Gabriella

ja :)

ardiana

usch vad jobbigt med en skilsmässa men det är ju bra att ni går skilda vägar då ni inte trivs ihop längre. Men själva proceduren kanske är jobbig, allt pappersarbete osv. Jag önskar dig massor av lycka med den nya kärleken :D

josefine- mamma till Olivia

Dags för er att också ta farväl av kära soffan ser jag :)