JORD UNDER NAGLARNA

Har ni sett o känt hur soligt o varmt det är i dag. Helt underbart. Har precis kommit hem från vår lilla loppisrunda och ska nu börja plantera lite blommor. Jag kommer o ha jord överalt...
_______________________-

PLANTASEN HAR JÄTTE BLILLIG BLOMMJORD JUST NU. 20 KR SÄCKET OM MAN KÖPER 5 SÄCKAR

SER NI MIN SKUGGA ? JAG SER HÖGGRAVID UT DÄR TÄNKER NI NU. MEN NEJ, NEJ DET ÄR BARA MIN RUMPA  



10 BLOMMOR FÖR 29:90 VAR REA PRISET PÅ PLANTAGEN I DAG. TYVÄR HAR JAG INGEN ANING VAD BLOMMORNA HETER



BLOMMLÅDORNA ÄR KÖPTA PÅ JAKOBSSONS MÖBLER I GÅR. KOSTAR 79 KR STYCK O FINNS I MASSOR AV OLIKA FÄRGER SOM ROSA, TURKOSA, GULA, GRÖNA ETC...

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hoppas du får en toppendag :) <3

måste bara fråga håller du på med någon sport? isåfall vilken?:D

Emelie's WickedTime

härligt med lite blommor:)

Janne

Blommorna heter Tagetes såklart? För att dom ska blomma rikligt måste du plocka bort vissna blommor efterhand. Dom trivs bäst i solig till halvskuggigt läge i näringsrik mullrik jord.

cecilia

härligt med lite blomplanterande! själv planterade jag några lila saker hemma hos mamsen igår eftersom hon hade ryggskott stackarn. det blev himla fint och jag blev himla stolt :)

Ellis

OJOJ duktiga Kadri! :d

j

Tror blommorna heter Tagetes!