LÅT MIN KAFFE VARA

Måste allt vara nyttigt och hela tiden ? Vi ska äta nyttigt, dricka nyttigt, leva nyttigt...NYTTTIGT, NYTTIGT, NYTTIGT... BLÄÄÄÄÄÄ säger jag bara. Själva livet är ju inte nyttigt o livsfarligt och slutar ju med 100 % säkerhet med döden.
Det ska vara light produkter, nej man ska äta mycket fett, man ska inte äta alls.. Man kan bli galen av alla råd. Och sen måste de även förvandla det som är gott till nyttigt. Som light choklad. Men hallo får jag ha min IKKE nyttiga choklad ifred. Ska man gåtta ska man göra det ordentligt.
 Nu har de nyttighets människor gett sig på min kaffe. Hittade den här Nestle kaffe provet i Amelia i dag. Kaffe som innehåller antioxidanter. Får jag ha min kaffe i fred tack. SNÄLLA. Jag är snål av mig så jag vill behålla all skräp kvar i min kropp så nej tack till denna illasmakande kaffe.
 Mannen min fick dricka upp denna och jag kan bara tänka mig vad denna kaffe kommer o tvinga ur hans kropp nu.



ps
bläääää
mannen
emelie

Hej allt bra?:D har haft en bloggpaus, men hoppas nu på att kunna vara tillbaka som vanligt!! :) kram

Jennifer

SV: Haha visst kan du det! :-)

Ems

sv: Tack :)

hur mår du idag då?

Em

Ät och drick varierat och lagom av allt, då lever man länge, det tror jag på. Och allt skall vara ÄKTA, RIKTIGT kaffe skall det vara, inte tillsatt saker.

Anonym

Urgullig blogg :D

Linn-Lay

åh om jag bara kunde dricka kafee jag med ;D

hoppas du hade dig en underbar dag :)

Hanna

- Ja, den är jättebra :)

Kram

Nathalie

Nej, man gör ju inte det :/

Thakock

Haha, men kaffe är äckligt ändå. ;P

Erika

Jag har fått hem det där provet också men jag dricker inte kaffe så det får min sambo prova.



Sv. Ja, som en pinupflicka känner man sig också i ett sådant plagg =)

Ellis

Haha FYYYY äckligt