LILLA PICASSO

NI VET JU PICASSON JESSICA HAR RITAT PÅ VÄGGAR, DÖRRAR OCH SKÅPLUCKOR, MEN TYDLIGEN HAR ALLA VÄGGAR TAGIT  SLUT SÅ NU HAR JESSICA  BRETT SITT KONSNÄRLIGA OMRÄDE  OCH RITAT PÅ LILLASYSTERN TESSY.




julia

hahah

Julia

sv: okej det är ett pojkband som består av tre bröder kevin,joe och nick jonas! :)

Kram//julia

MyzaaN - Princess Pink

tackar ;D är inte helt fel med besöksrekord ;D

Va kul att du vill vara med i veckans bloggare,

får önska dig lycka till!

pimpXprincess

Vilken buse!



Svar: Ja, det är sjukt hemskt :(

Gun

Hahaha, vilken bra idé! Den ska jag ta efter när jag har slut på papper.:D

Haedil* HUMOR BLOGG*

haha tack :)

Linda

sv: Tack!

Linda - ndaiL

tack, tycker jag me!

Sofia

nej, varför då?? :D

sandra

det gick jätte bra:D

ardiana

svar: ja det var riktigt fint där men dock jätte varmt när vi var där så jobbigt att gå så mycket i trappor i den värmen.



Barn är så underbara, jessica verkar vara kreativ TUMMEN UPP FRÅN MIG

Tanya

SV: visst!

så galet vacker.

Hanna

- Ja, :D

Hur har din dag varit då? :)

Vikki:)

Fin Blogg!;),Skulle du vilja vara söt och rösta på mig på månadens blogg hos http://soffilia.blogg.se/2010/may/de-10-finalisterna.html#comment det skulle vara så söt av dig!;)/Love Vikki

Emma

sv: Åh tack, känns lite bättre nu! :)<3

Johanna

man tager vad man haver :)

Ingrid

duktig flicka :)

andreakarolina

Hahaha tokfia!

Hoppas allt är bra med er!

Ama de casa

Ni har aldrig funderat på att köpa papper som hon kan rita på?

;-)

josefine- mamma till Olivia

Stackars Tessy :)



Du kadri, nu har jag hela 42 inlägg bara av dig att läsa ikapp, men nog ska jag banne mig läsa allt också, inte vill man missa något roligt inlägg! :)

Så nu lutar jag mig tillbaka i soffan med laptopen i knät och en marabou bredvid..



svar: Taaack :)

Olivia har 74 och kan ha en del i stl 80. Men det är ju skönt med små tjejer, då behöver du inte byta garderoben allt för ofta då dom växer ur allt för fort ;)