MANNEN O JAG- FIS

Jag har dukat bordet och mannen är på väg till bordet...då fiser han tre gånger i rad..

JAG: Måste du fisa på väg till bordet ?
MANNEN: Ja det måste jag. Du får skylla dig själv.  Jag får ju inte fisa vid matbordet så jag passar på o göra det innan.

ps
jag kan tydligen inte göra RÄTT
mannen

Nathalie

jaa ellerhur! :) hehe



haft en bra dag? kram

Em

Ge han en på nyllet (igen)!! ;D

Sv: Blekfis är en som är blek, en som inte solar etc.

carro

haha

j

Hehe .

hoppas solen skiner på snart igen! börjar bli trött på d kalla o regnet

bjorne

Det är därför man ska byta partner vart tredje år,då hinner inte dom vanorna komma fram,man är ju lite känslig dom första åren,haha,

Johanna

jo man måste ju vara aktiv för få besökare där ifrån, jag tycker det är rätt lätt.. :)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Hah

cecilia

säg åt honom att stoppa upp en kork!

Karin

Hahaha! Män och deras logiska förklaringar till allt...:)

Ellis

hahaha så bäst.



Är jag sjuk om ja tycker de okej att män fiser?

Isabel

Jag önskar att min karl hade vett nog att inte fisa alls! Han har liksom inga begränsningar ibland - i sängen, vid matbordet, i soffan. U name it och han har varit där med sina fisar. Suck.