MANNEN O JAG- HELSINGFORS

Jag tittar på en reklamblad för Helsingforskryssning. Jag har aldrig varit där och vill så gärna åka.

JAG: Titta här kan man åka till Helsingfors för 55 kronor. Kan vi åka ?
MANNEN: Javist.
JAG: Men är det sån kryssning så man kan gå ner till Helsingfors också?
MANNEN: Ja till källaren faktiskt.
JAG: Va ?
MANNEN: Man får bara gå i Helsingfors källare och inte ovanför marken.
JAG: Va ?
MANNEN: Du sa ner tilll Helsinbgfors...
JAG: Va ?
MANNEN: Ingenting. Blädra vidare i din catalog så blir det bra....


ps
måtte jag bli frisk snart det här börjar bli farligt för mitt lilla förstånd
mannen
carro

Tack, jaa vi hade det supertrevligt :)

ghaiii - shortstuff

haha jaa det hjälper alltid att skrika hysteriskt.

Har ni också det härligt med sol?

kram

Nanna

..Läste om din huvudvärk..beror nog på att du får tänka för två, och prata med dej själv, för att få vettiga svar, just nu...

Hoppas mannen känner sig lite bättre ! :)

N I L M A

hahah vad roligt!

cecilia

när jag var liten och märkte ord så brukade mina föräldrar fråga om jag var med i syföreningen "märka ord". ett knasigt uttryck, men jag tycker det verkar troligt att din karl är med där iaf. så det så!

Ellis

Hahahaha :D härliga ni är