MANNEN O JAG- INKONTINENT

Jag lyfter Tessy ur bilbarnstolen och märker att hon är blöt där bak...

JAG  med liten pipig bebiliknande röst: Men lilla gumman då har du kissat igenom igen. Men gulleplutt ska vi gå in o byta nu.
MANNEN: Vad är det för jämställhet.
JAG: Vill du byta henne eller ?
MANNEN: Nej, nej... Jag menar inte skulle du prata så  med mig när jag skulle kissa på mig. Då skulle du  säga att GUBJÄVEL HAR DU BLIVIT INKONTINENT OCKSÅ.
JAG: OK jag låvar o vara snäll o klappa dig på huvudet om du kissar på dig. Vill du ha då pampers eller libero ?

baby rozi

tack :)

Ellis

Hon behlver nya blöjor BUMS !!

Sagha

japp:D

cassandra

sv; så sant så :)

sandra

okej, men övning ger färdighet :)

Latte Liten

Hahaha rätt ska vara rätt ;)

ghaiii

sv: tack :)

Det låter som om du har det väldigt kul med familjen.. tummen upp!

kramar

Dikk Bluball

Jävligt bra kommentar. Hoppas ändå att det inte hör till vanligheterna att han kissar på sig.

Josefine- mamma till Olivia

haha vill man ha det jämställt i hemmet så.. :P