MOMDOM

Jag höll på o skriva förra inlägget när Carmen Ly smög bakom min rygg o var nyfiken på vad jag skrev.

JAG: Det är vuxen grejer.
CARMEN LY: Jag kommer o bli vuxen snart.
JAG: Du blir nio om en vecka.
CARMEN LY: Ja !! Men vad skriver du ?
JAG: Att det är viktigt o använda kondom.
CARMEN LY: Vad är momdom ?
JAG: Kondom heter det och mannen  använder det för att inte göra kvinnan med barn och att skydda varandra från sjukdomar.
CARMEN LY: Använder pappa det ?
JAG: Nej.
CARMEN LY: Men han har ju socker sjukan¤ ...
____________________________

¤ diabetes
Pernilla

hahahahaha....ja de e inte lätt o förstå de där...men de e bäst du passar dig kadri så du inte åker på nån sockersjuka;)

Heidi

Hahaha...tänk vad förnuftiga de är egentligen de små liven :)

Diana

Haha, tjejen har ju rätt!

andreakarolina

Hahaha söt! men lika bra att lära dem i tid, även om det är ett tag kvar! Kramar

cecilia

som jag alltid sagt, det finns inga mer logiska människor än barnen! de har bara lite mindre information att utgå ifrån när de drar sina slutsatser :)

Johanna

Haha..... jag dör av skratt!!! ler

Ellis

Smart tös! Hans snopp kan ju smitta dig med sockersjukan!!

jenny

tack ska du ha!

simone

sv: anytime hjärtat ;) Hooow you dooing? (kollade vänner tidigare, älska Joey! ;))

till Pernilla

sv. hahah jag får hålla mig borta för sockersjuka vill man ju inte få

josefine- mamma till Olivia

Haha hon är inte dum hon :)