NÄR ÄR PÅSKEN ÖVER ?

Får man börja plocka bort påsken nu eller ska den finnas kvar tills midsommar ? Jag kanske skulle till o med kasta bort julgranen som fortfarande ligger ute på tomten ? Nja, jag sparar den nog till nästa år. Det gäller ju o spara pengarna.



randa

svar;

jaaa, super gott!:D

annlouise

yes! Hon ska till London 1 år och jobba som au-pair! :)

Mathilda

ja vet inte hur hon gör de. hehe.. men är inte två heltid som tur är. hon jobbar cirka 10 timmar per dag. kram

cecilia

supersött påskris! du och min mor skulle kommit bra överens tror jag :) deras gran ligger också i trädgården och hon har alltid minst en tomte och minst en påskpyntspryl framme året om :)

Renee

I vårt område så har en granne sin ljusslinga med God jul kvar på huset, och en neon tomte. Du kan behålla riset ett tag till.

Thakock

Haha, vi har grannar här som har kvar julslingor på balkongen ;D

Jasmine

Haha, underbart! Varför inte njuta av högtiderna så länge man kan. :P



Svar: Ja, han är söt - dock väldigt tjock.

Kram

Tiara

Haha jag har inte ens varken jul- eller påskpyntat i år =P



Sv: Jag hoppas det, fast det känns inte som att det gick så bra.. =(

Jag

Hej. Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Vore kul om du kikade in.



Ha det gött!