NY TIDNING- VÄLKOMMEN HEM

Hittade en ny tidning i statoils tidningshylla i går. Jag är hopplös när det gäller tidningar. Jag köper alldeles för många  och det är dyrt med tidningasr. Dessutom driver det mannen till vansinne och det älskar jag. Han bryr sig inte om pengarna det handlar mer om att mina tidningar ligger överalt i stora högar och så snart han går förbi ramlar hela högen omkull. Jag skrattar och han svär. Han kallar mina tidningar för TANT PORR. 
 Hur som helst var den nya tidninen nog inriktad mer för en äldre generation(nu försöker jag få er o tro att jag är ung) tror jag. Dessutom har jag sett allt det där redan i andra tidningar. Det verkar så att de flesta tidningar bara repeterar varandra. Kommer nog inte köpa nästa nummret, men vem vet. Den kan ju vara mycket bättre än första nummret och man kan ju ALDRIG ha för många tidningar.









diana

Kastar du inte tidningen när du är klar? På det sättet så blir det inga högar ju. :)

Annika

Jag älskar också tidningar men det är sällan jag läser dom!

Malin

svar: mja, jag ska ligga i hårt nu när det bara är någon månad kvar till studenten :D

SARAH - You can't fix stupid

sv: tack!

allt bra annars?

trashy

följ mig och mitt trasiga och struliga liv i bloggen, du kommer inte ångra dig när du väl börjat läsa!



kärlek

Kate

Det gick helt okej! Jag vet inte om jag har sagt det, men isåfall säger jag det igen! Ditt bloggnamn är bäst!

EMELIE♥

sV; tacj du :D

Jennifer

Sv: Väldigt härligt att shoppa! Haha när jag läste ditt blogg namn fort blev det "livet ingen ville knulla"...

liindblaads

sv, jaa dom blev bra :)

Ellis

Sådana tidningar gör ont i mig haha.



sv: Ormar är ett så otroligt vacker djur!! Verkligen! :O



HAHAHAHA tradera jobbet var roligt.

cecilia

men åå var det några bra kakrecept i den där tidningen? jag ska ju ha sju sorters kakor-kalas på min fölsadag i sommar!

AMANDA FALK

åh, vilken härlig insporation :D

Sov så gott!