NYA SVARTA ÄLSKAREN

Äntligen är min nya svarta älskare här. Han är snygg, han är stor, han är mjuk, han är gosig och han är alldeles min..



Tanya

SV: det är jag me i promise..

men samtidigt så vill jag kolla på alla, haha!

Gun

Gud så snygg den är!!!

Ama de casa

Jösses vilken LÄCKERBIT! Förstår att du måste vara passionerat förälskad också :-)

Isabel

Så fin! Den såg riktigt riktigt härlig ut! Skulle vilja ha en liknande i vårt vardagsrum.

Hanna

- Det är bra :)



Ja tror ni har lika soffa som oss :D

Malin

svar: jag med, har några till att lägga ut på bloggen ^^

Renee

En jätte mysig soffa.

Nanna

Jättesnygg, och gott om plats för "gos" ! :)

j

Stora barn :) söta är dom!

vilken fin älskare .. heh

Thakock

VAD SNYGG! Jag vill me ha en sådan ;D

Johanna

SNYGG!

Ellis

OJOJ maffig!!

cecilia

åå vilken härlig soffa! snacka om att det finns massa plats för gos!

josefine- mamma till Olivia

Snygg soffa, så skönt när man får mer plats! Nu lär ni mysa i soffan framöver :D