POTATISODLARE ELLER KONSTNÄR ?

Läste i tidningen att första kilon färsk potatis har sålts för 995 kronor kilot. Billigt va ? Det blir väl 99 kr per potatis ?  Fast i andra sidan stog det att en tavla från Picasso hade sålts i en auktion  för 130 miljoner dollar. Så valet är klart. Jag ska bli potatisodlare som målar färskpotatis. Jag förstår att trycket kommer o bli enormt så jag kommer redan ta emot beställningar. Första hundra kunder kommer o få möjligheten o köpa var sitt tavla för 10 miljoner dollar och sen får de 1 kilo potatis alldeles gratis. Vilket kap va ?
liinnéaboström

Ja precis :)

j u l i a

sv: hehe, jo den va bra :D

cecilia

haha vilken fantastisk slutledningsförmåga!

jag beställer genast en tavla :)

japp jag bor i malmö, du är så välkommen så! bara att komma hit, jag bjuder på choklad :)

bjorne

Smart ide säg till om du behöver någon kompanjon.

josefine- mamma till Olivia

aah dags att beställa så man inte missar erbjudandet :P