PRESENT TILL MANNEN

Jag har köpt en present till mannen. Ja, jag vet nu tror ni att jag har slagit i huvudet, men i bland måste även jag vara snäll.



Köpt på Picaboo för 19:90
N I L M A

haha vad fin den var :) välanvänd sen? :)

emelie

haha klockren!

DG

Hahhaa rolig mugg, det är faktiskt skönt med lång ledighet men tråkigt om man inte har så mycket planerat!

Erika

Haha! En sådan skulle jag köpa till min sambo.

Emilie

HAHAHAHA :P

baby rozi

tror du en tonin i denna färgen kan sätta sig på mitt blonda hår? vill liksom inte slänga i en färg direkt innan jag e 100

Ellis

Hahahahaha kan se dig framför mig kasta koppen i golvet och stampa på den efter 75e ringningen haha

Agnes<333

Sv: Hihi tack;)

Gun

Hahahaha, men åååhh, en sån hade jag behövt nu när jag varit sjukskriven...:D

Isabel

Hahaha, klockren ju!!!!!



Svar:

Konsterten var mäktig! Vill tillbaka :)

cecilia

hehe sjukt bra mugg! en sån vill jag ha. fast först kanske jag ska leta upp nån som kan tänka sig att hämta den där nya omgången.. :)

Fanny

Haha ja visst är det härligt!

Och den muggen var inte fy skam heller!

Kanske borde införskaffas till min sambo...



josefine- mamma till Olivia

haha härlig mugg :D



svar: Ja tråkigt när djur går bort.. :/

Haha fuskar lite och kommenterar inte ALLA inlägg, men läser, det gör jag iaf :) Din blogg är så härlig och man får sig ett och annat skratt när man kikar in :)