SKOR I MASSOR

Minns ni sko rean jag tipsade er om några veckor sedan. I går hämtade jag ut de två kartongerna och här har vi skorna som är till Carmen Ly. Hon måste nu sätta i gång o prova alla o se  om de passar.
_________________________________________

LILA STÖVLAR FRÅN DUFFY 117 KR




ROSA STÖVLAR 90 KR



SVARTA SKOR FRÅN WILDFLOWER 90 KR



VITA SKOR 30 KR



SVARTA STÖVLAR 75 KR



SVARTA STÖVLAR 105 KR



SKOR FRÅN WASH & GO 90 KR

cecilia

ojoj nu behöver hon inga nya skor på ett bra tag! riktigt snygga var de, synd att jag inte hade hittat hit när du tipsade om skorean. eller nä tur tror jag :)

liindblaads

sv, jaa jag ville dela med mig :) för denna låt betyder för mig :)

Jag

sv: Ok. Gå jättegärna in på http://snostilen.webblogg.se/reflektion/ och skriv hur en sån skulle kunna se ut, jag tycker att det är skönt att ha allt sånt här på samma ställe.

Och har du lust och ork får du gärna länka till sånna du tycker är snygga.

Em

Wow! Du har verkligen fått mycket för pengarna. Kul!

Sofia

hihi, jag vet...billiga skor :)

Heidi

Ja nu behövs det nog inga fler skor på ett tag iaf :) Kul med rea o ännu roligare med sko-rea!!

DG

Snygga skor ju!

IWASLIKE

gud vad var det för rea?

Anonym

så söt blogg du har=)!!



skulle du vilja vara jättesöt och lägga en rösta på mig här, jag är nr 6=]?

http://emmelist.blogg.se/2010/may/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment

josefine- mamma till Olivia

Så mycket skor :) Vågar inte riktigt köpa genom nätet då jag har olika stl beroende på skorna. Så jag provar hellre så man slipper skicka tillbaka och byta :)