SKOR O ANNAT TILL MIG

I den andra kartongen fanns det massa saker till mig och bara mig. Mannen fick INGENTING.

ETT PAR VINTERSTÖVLAR FRÅN BLINK 180 KR



SOMMAR SKOR FRÅN BLINK 90 KR



SOMMAR SKOR BRONX 117 KR



TRÄNINGS SET.INGEN RISK ATT JAG KOMMER O TRÄNA, MEN DET ÄR MYSIGT O GÅ RUNT HEMMA I DE. TROR ATT DEN OCH SKÅLAR O MUGGAR KAN MAN FORTFARANDE KÖPA PÅ ELLOS.SE BLAND FYNDVAROR.
99 KR



3 HJÄRTFORMADE SKÅLAR. 99 KR FÖR ALLA. DE VAR FAKTISKT STÖRRE ÄN JAG TRODDE.



4 MUGGAR O 4 SKÅLAR. 59 KR

ida henriksson

sv; åh :) tack!



Snygg tröja, den gråa munkjackan typ :) Skitsnygg!

Thakock

Fina grejor ju! Skålarna såg underbara ut! =)

Emelie's WickedTime

fina muggar:)

cecilia

De muggarna ska jag genast leta reda på minsann! Jättesöta ju!

Chrisanna

Kanon super, vart någonstans



Ha en bra dag, fin blogg

Maria

Vilka superfina grejer du hittade på Ellos! Jag har letat och letat men hitta inget av det du har köpt :( Tog det slut rakt framför näsan på mig??