SNART SÅ..

Sitter på köksgålvet just nu och packar födelsedagspresenter. Imorgon fyller min stora-lilla tjej hela 9 år. Medans jag sitter här o dricker min kvällskaffe och kramar min älskling(läs dator) tycker jag att jag är världens lyckligasten kvinna.

Diana

Hihi, det syns vad som är modernt hos de unga. :)

Ellis

De är bra, de så du skall känna <3

Thakock

Grattis till dottern! =)

angelica - fyrbarnsmamman

haha, är du ambassadör för knullträdet :P



Vad gör en sådan måntro!?



Hipp hipp hurra till stora stora tjejen som fyller år idag :)

Linda

Vilka coola bullar :D



Han är lackerare och brandman, nybliven brandman. Så har han jour vissa veckor och det har vart som dött på larmsidan men då kom ett den kvällen :D

cecilia

Hon kommer ju att bli alldeles överlycklig över det där! Visst är det härligt att packa in paketer?