STACKARS MANNEN LÄTTAR SITT HJÄRTA

Jag tog en klipp på mannen när han lättar sitt hjärta till mina kompisar. Det är tydligen mycket synd om honom.


Jag försökte i tre dagar o lägga upp denna klipp på youtube, men till slut fick jag dela upp den. Hoppas det går o spela







cecilia

hahaha vilken liten teaterapa, han verkar inte alltför missnöjd egentligen :)

Janne

HAHAHAHA! Jag känner hans frustration ända hit. Och inte ens döden har han att se fram emot. ;D

Em

Inte synd om han inte! Han har ju dig!!! :D

sandra

sv: Ja riktigt skönt :)

randa

svar;

hahaha skulle jag aldrig göra utan pengar!!!;D hahahaha, men javisst, jag e en duktig flicka;D hahaha

D O L L Y

tack gumman :)



grattis på morsdag

Nanna

HA,HA..jag tror jag är kär...han låter ju precis som min gubbe !!!!

Anki

Din man verkar vara en jättego och snäll prick och han har humor oxå, jag höll på att skratta ihjäl mej.



Kraaaaaaaaaam



Jag är övertygad om att ni och barnen har ett fantastiskt fint tillsammans

till Janne

sv. vad då + trodde du på fullaste allvar att jag skulle lämna honom i fred efter döden ?

Ellis

HHAHAHAHAHAHA SÅ J'ÄVLA KLOCKREN HAHAHA

Thakock

Hhahahahha, jag dog nästan av skratt.....Så jävla bra!

josefine- mamma till Olivia

hahaha stackars mannen :)