TACK GUN

Jag har sluppit ICA MAXI på länge för mannen har varit bortad där i över 4 år, men nu tack vare GUN har mannen fått syn på fittgrattänger o står nu i hallen o trampar och vill genast åka o handla.
Tack snälla GUN du har gjort min dag.
MARILENA

Hehe ja visst var de :P

Hoppas e går lika bra idag dock :/

Pernilla

Mm får se om jag ska köpa dem eller inte...är lite smått sugen =)

Evelina

Haha, jag tyckte att det där var lite skoj :p Fittgratäng..

Jennie

HAHAHA jag fattar inte hur man har kunnat göra den missen...



svar: nejdå absolut inget fel på de ;)

sara - mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

Vad ha du för dig en dag som denna? Är ju fredag och allt. :D

Maria

Fittgratänger?! Är det något nytt som Maxi har börjat med? ;)

cecilia

Men vänta nu? Är han portad på ica maxi? Då måste du ju givetvis berätta hur det gick till! Blir ju nyfiken :)

Ellis

Haha ja du vem vill inte ha en fittgratäng?