TJEJER O BAJS

Jag har hört talas om tjejer som inte vågar bajsa hos pojkvänner. Jag har hört talas om tjejer som inte ens erkänner att de över huvud taget bajsar. Det här är till alla dessa tjejer..det finns faktiskt värre än att bajsa hos pojkvännen...

Agnes<333

SV: Nä precis;P

Dikk Bluball

Sanslöst kul.

Thakock

Fy fan vad pinsamt! ;D

CHIRRE

åh fyfan vad illa!!!;)



svar: jaaa:D

cecilia

uuuuuuusch!! det kryper längs ryggraden när jag ser det där :S

Tanya

SV: Tusen tack!^^

Diana

Vilken paniiiik!

Jag gjorde väl till mig i tre månader, sen orkade jag inte... :)

Johanna

Hoppsan så kan det gå.... s

Ellis

Ghahahahahahah jag döööööööööööööööör

Jasmine

Att göra behov nummer två hos pojkvännen är för mig inga problem. :P



Svar: Klok inställning. Insidan är ju faktiskt den man ska leva med. Det yttre går att ändra mer drastiskt. ;)

Kram

josefine- mamma till Olivia

hahaha vilket hemskt öde :D