FARLIGA BIIN

Jag är på väg till toaletten och Jessica står o pekar med fingret mot toalettstolen.

JESSICA: Mamma bii.
JAG: Vart då ?
JESSICA: Större bii.
JAG : Det där är en fluga Jessica.
JESSICA: Akta mamma biin.
JAG: JA då, men jag måste ju gå o kissa.
JESSICA VINKAR TILL MIG I DÖRRHÅLET: Hej då mamma.

I morgon står det i expressen: MAMMA DÖDAD AV EN FLUGA.
t a k a i ♥

svar:

awh, det var kuL! :D

carro

hehe barn är så söta :)

Thakock

Hahah, inte alls bra det ju! ;D

Renee

Ja det blir rubriker det, läskiga flugor ni har hos er. Hoppas dom inte flyger hit till Hampetorp.

N I L M A

haha låter mindre bra!



sv: tack så mycket :D

Gun

Flugor kan vara riktigt farliga, det har jag märkt.

Em

Hahahaha! Gör som Gun, DÖDA DE!! Men kanske du istället åker in för DET då, men det måste vara bättre än att dö själv?

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Hhahaaha ;P

CHIRRE

hahaha, vad sött:)



svar: tack så mycket:) ha en bra dag!

Ellis

Hahaha känns som om Lillan vet något ;)

ghaiii

hahaha men söötnöten då :) älskar små ungar <3

Josefine- mamma till Olivia

haha sööt hon är :D