PLÅTBURKAR MED VINTAGEMOTIV

Måste bara tipsa er(inre tvång) om rea hos broarne. Bland annat hittade jag dessa så fina plåtburkar. Jag tycker så mycket om de prickiga. När jag var liten hade vi all mjöl, socker o kryddor i röd vit prickiga plåtburkat. Fick en sån där önska o bli liten nu....





SPHAGETTIBURK KOSTAR 55 KR
ALLA 3 MINDRE BURKAR KOSTAR 95 KR
ALLA 2 STÖRRE 85  KR

HELA REAN HITTAR DU
HÄR

Johanna

Nej det är inte mycket och hänga i julgranen iaf.... :)

fian

hej. fin blogg du har :)

Jag är med i en tävling och har chansen att vinna en plattång vilket jag verkligen skulle vilja ha:)

Rösta gärna på mig hos den här tjejen http://sloarez.blogg.se/2010/may/tavling-finalisterna.html#comment

jag är nmr 2 :D

Så jag hoppas att du tar den lilla tiden att rösta på mig^^

det skulle betyda jätte mycket :)

kram fian.

feea (feliciaaulen)

UNDER TITELN: tandborste goes stor/hård!;):

DIN KOMMENTAR:hahh härlig tandläkare



___________________________________________



SVAR: ~~ joo men visst absolut ;) fast det var inte min tandläkare , det var bara en som undervisade för oss (:

Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Ohja! :D Allt bra med dig då? :)

Em

Jag ÄLSKAR plåtburkar, särskilt kakburkar i plåt. All plast som finns numera är så trist. Det har ingen själ.

frida

det hade jag :)

Malin

Ååh vilka häftiga burkar! :D