MANNEN O JAG-DET MED TAMPONGEN

Jag sitter på toalettstolen och petar på min tand för jag tror jag har fått hål i den. Mannen går förbi.

MANNEN: Vad gör du ?
JAG: Petar på min tand.
MANNEN: Jag trodde du letade efter tampongen.
JAG: I min mun ?
MANNEN: Ja, du kanske hade stoppat in den för långt.
Emelie

HAha

Sv; tack

annsan_s

Hahahaha, den var bra! Kramen

Malin

Sv: Ja alltid är det nått som ska krångla, eller hur?! Skitsaker! Men nu rullar vi igen iaf :P

ghaiii

haha klockrent!!

Mysigt med att vara hemma framför tvn.. valborg är ju överskattat :)

hopaps du får en toppen lördag!

kram

- Alexandra!

HAHA nej men! Knasig karl du har. ;D



sv: Japp, det gick super!

FOTOGRABBEN.SE -

haha



sv; jag med! Hela gänget är sköna ;D

FOTOGRABBEN.SE -

Hur hade du det förresten på valborg? bra?

Anniepie

Hahaha...Humor!! Jag hoppas att du får en fortsatt bra dag nu! :)Kram!

Ann-Louise

Det blev massa god mat iallafall :) haha, skönt att vara pigg dagen efter for once! :) Hur var din valborg?

Ponnysill

SV: Ja den är verkligen helt super!



Haha, fin kommentar :D

Fia

Ja den e bra :)

Men haha galet kul blogg du har måste jag säga! :) Verkligen en jag måste följa :P Kram

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: så kul att du är med:D

Jeanette

sv: Ja, precis som jag skrev så får man försöka igen eller gå vidare. Ibland är faktiskt det sista det enda man kan göra.

Sanna

Sv: Ja den var allt bra.



Ha en bra kväll

Tanya

SV: haha den är riktigt bra!

dom är inte riktigt SÅÅ kända här i svergie, men dom kommer bli det snart!;D

pimpXprincess

Svar: Jomenvisst var den? :)

emelie

heheheheh. män alltså!!

tack så mycket. hade du en bra valborg?

Hanna

Sv. Okej! Det gjorde jag förut men jag såg att den fanns på tankaner eller tankadirr så laddade jag ner den! :)

sandra

sv: jag har alltid roligt på fotboll :)

Erika

Haha, där tyckte han nog att han fick till det =p

Dolly

tack sweety :)

Sara - mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D Det värmer. :D

Vad ska du ha för dig ikväll?

SARAH - You can't fix stupid

sv: visst :O

Gun

Hahahaha, jaa, det är ju lätt gjort, lite för långt bara så kommer den ut genom munnen.:)

Ellis

Hahahaha män alltså hahaha

cecilia

men pii :)

Ama de casa

Hahaha! En liten anatomilektion kanske är på sin plats? ;-)

Josefine- mamma till Olivia

haha, ni är för roliga :)