BAJS

Jessica gömmer sig bakom dörren i kläkammaren. Jag hör hur hon låter ``uhh..iii. uhh`` som en gammal gubbe som är hård i magen.
JAG: Vad gör du ?
JESSICA kommer ur sovrummet: Jag har bajsat.
JAG: Varför går du inte på pottan ?
JESSICA: Inte i dag.
JAG: En annan dag då ?
JESSICA: OK då. Torka Jessica ?
JAG: En annan dag kanske.
JESSICA. OK då och springer i väg till vardagsrummet.

Barnen och sakrkasm går inte ihop.
Linda

Haha...



Svar: Ja det är nog så. Vi är nog ute mera på sommaren med. Även om vi är vinter och sommarmänniskor. Dock i vintras hade vi mest -30 hela tiden känns det som och då var vi inne :)

sophie

svar: Tack :)

N I L M A

Hahah du har nog rätt ;)

Jennie

HAHAHA :P söt hon e

cecilia

hahahahahahaha fy fan vad bra!!

Victoria

Janne

HAHAHAHAHA! Där får du du nog tänka om. Det finns ju till och med vuxna som inte förstår sarkasm.



Hahahaha, jag kan inte sluta skratta! Vad söt hon är!

till Janne

sv. hahah det stämmer ju. Så många tråkmosar det finns i världen

Ellis

HAHAHAHA SÅ otroligt klockren hahahaha.

Annika

Hahahaha så himla kul!

Sosso

hahaha... Barn är då för härliga

Gun

Hahahahahahaa, vad gullig hon är! Nej, sarkasm går inte ihop med barn, eller med tråkiga vuxna.

josefine- mamma till Olivia

haha härliga Jessica :)



svar:Tackar så mycket för Olivias gratulation :D