UTSLAGEN DRICKA

Lossas sonen klagade i lördas att hans fanta har ingen kolsyra kvar.

HAN: Det finns ingen kolsyra kvar i flaskan.
JAG: Inga gaser ?
HAN: Kolsyra heter det.
JAG: Inga problem. Fis i flaskan så är drickan som ny igen.
Amanda Eveline

så småningom löser sig allt! :)

cecilia

ja du har då lösningar på varje problem. funkade det?

Daniel

hehhee bara att fisa i flaskan vetja!!

Maria

Ja vem sjutton behöver en Soda streamer egentligen?!

sara

Jo jag vet, kommer göra det när jag kommer hem :)

Thakock

Haha smart ;D

MARILENA

Hahahahha fis i flaskan :)



Ja de va jätte god mat :D

Linda - ndaiL

Tycker jag me .)

Malin - En personlig fotoblogg

SV: Tack så jättemycket! :D

Pernilla

Tack =)



Haha kanske ska testa det!!

Dolly

nu e du me i min spotlight

Ellis

Hahaha word!

Evelina

Haha, men usch :p

Gun

Smart! Och så blir man mer fisig av kolsyran, och så fiser man i flaskan igen. Recycling kallas det.

josefine- mamma till Olivia

haha :P



Hoppas veckan blir super, vi laddar inför Olivias ettårsdag på onsdag :)

Ama de casa

Du har så många fiffiga lösningar :-)