22:A MAJ

Äntligen lördag. Vad jag har längtat.
 Carmen Ly ska åka till två dagars läger i dag och det ska så klart bli roligt för henne. Jag ska få åka till loppis, bus 1 o bus 2 ska få titta in på Toys`n Rush och mannen ska få äran o köra runt oss. Det ska bli en rolig dag, men först måste jag lämna
 tillbaka en bok som jag lånade ett tag sedan och har helt glömt bort. Vill ju inte ha förseningsavgift på 2,3 miljoner kronor.
_____________________________________

IBLAND TJURAR ÄVEN HON

Thakock

Ha så kul idag! =D

jenny

tack ska du ha

Malin

Låter som en mysig dag :)

Johanna

låter som en bra lördag!! =)



gör nu bra fynd på loppis :)

cecilia

men jag vill ju också gå på loppis! kanske borde ta tag i sig själv och komma iväg helt enkelt. himla söt klänning tösen har på bilden!

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hon är så söt! :)



Härligt med Lördagar!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja det är underbart:D

Ellis

MEN NAAAAAAAAAW <3