10 + O VARA SKALLIG

10 saker mannen är glad för nu när han är en EGGMAN.

1. Ingen shampoo o balsam behövs. Den enorma summan(läs:10 kr) som han lägger på denna inköp kan man nu köpa en cheesburgare för.

2. No bad hear days

3. Han slipper också leta på hårborsen som är alltid försvunnen.

4. Han slipper o bli anklagad o vara dum blondin.

5. Lägger man till en guldkedja runt halsen och tar på läderjhackan kan han bli misstagen för rysk maffia. Snacka om o bli gatans skräck.

6. Frisörkostnad likar med noll. Där har vi 30 cheesburgare till.

7. Ingen risk att någon påpekar att han har blivit tunnhårig eller grågårig. Nu  är han evigt ung.

8. Risken o få löss är obefintlig.

9. Han kan knappast få håret i ansiktet när han åker en cab. Förutsatt att jag skulle vara  en snäll fru som har tillåtit honom o köpa en cab.  

10. Ingen risk att bli luggad.
Ellis

Word, borde jag också kapa av håret för o få alla cheeseburgare?

Lisen

Men tänk på allt silverputs ni måste köpa? För att hålla flinten glänsande? Det blir ju en klar utgift.. minst 10 cheesburgare

Agnes<3

Sv: TACK:D

Johanna

haha bra lista.... ;)

Agnes<3

Sv: jaa :O

sara

Hej!

Det är så att jag är med i en fototävling och har blivit en av 10 finalister som togs ut av 207 tävlande.



Jag tvingar inte dig, så om du vill kan du bara ta bort denna kommentar eller ignorera den.



Men det skulle betyda väldigt mycket ifall jag vann.

Så du får gärna rösta på min bild, nr 8 i denna tävling : http://tinkerbella.blogg.se/2010/may/utkast-maj-21-2010.html#comment



Tack på förhand!

MVH Sara, trettontretton.blogg.se

Girly

Många fördelar ;P

cecilia

nu har du nästan övertalat mig att raka av mig håret. farligt!

Malin

Haha ja det är ju faktiskt sant :P