JAG SKA FÅ PRESENT

Så länge mannen väntar att läkaren ska ringa tillbaka tittar han på blocket och påstår att han har hittat den perfekta presenten för mig. ETT MOBILT HÖNSHUS.
Han tycker det skulle vara skönt när mina vänner kommer över så  kan vi sitta o kakkla där istället att sitta i köket o störa hans TV tittande. Dessutom är det ett mobilt hönshus så han kan köra bort oss om han känner ett hot från vårat håll.


ps
OBS till alla MÄN: Kan tänka mig o hyra ut den mot en rimlig kostnad. En fru ingår.
mannen
a.nniie ♥

Sorry för den sega svaren, har inte haft tid med bloggandet och svara på ditt kommentar!! , men nu är jag tillbaka !!



sv; heheh tacck!:D tycker om dina bildermed:)

Therese

Vad fint=)



Har en frågestund på min blogg, så ställ gärna en fråga.

Kram

Dolly

jaha okii

Thakock

Hahah, elak man den det! ;D



sv: Ja, en blogg får det bli då för jag är en av dom få som bojkottar facebook ;D

cecilia

ja man kan ju inte påstå att han är dum iaf :)

Felicia

hej! anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg!



http://lonley.blogg.se/2010/may/veckans-blogg.html#comment



Kram

Annika

Hahaha din man är så himla kul!

josefine- mamma till Olivia

hahaha :P