10 TIPS FÖR ETT LYCKAT ÄKTENSKAP

1. Se till att gifta dig med en man som har lägre IQ än du har. Har det redan skitit sig se till att använda din kvinnliga list.

2. Skaffa aldrig en ny bil. Se till att bilen är mycket gammal och trasig ofta. Så håller mannen sig utomhus .

3. se även till att mannen har ett stort garage så att han har ett ``eget hem`` o vara i.

4. Införskaffa en gasmask det första du gör när ni flyttar ihop. Slipper ni bråka över hans fisar.

5. Skaffa en självgående dammsugare, men tillräckligt stor så den kan ``äta upp`` både hans strumpor o kallsonger på golvet.

6. Skaffa skäggväxt. Då behöver du inte bli arg att det är hans hår som ligger i ditt nystädade handfat.

7. Ta bort toalock och öva o kissa stående. Har man ingen lock kan man knappast bråka om att det inte är nu fällt.

8. Se till att man rapar mycket. Skit i stearinljus. Ni kan ha en trevlig raptävling vid matbordet i stället.

9. Prata inte om känslor. Diskutera olika bilmodeller och båtmodeller i stället. Allt som har en motor går bra o disutera. så snart ni kommer till bateritrivna saker ska du byta ämne.

10. Om tipsen 1-9 inte fungerar gå till en häxa som kan öva lite magi över honom så han blir förälskad i dig för evigt och inte vet vad som hände.

För oss sket sig allt. Vi har varken garage eller strumpätande dammsugare så jag fick gå till häxan och nu får jag mata mannen varje dag för att han ska tro att han älskar mig. Ni ser väl hur mycket kärlek han har till mig.



Nu ska jag åka o sälja på loppis för jag har hört att MÄN bara ÄLSKAR sånt och jag vill ju göra min man lycklig.
Thakock

Hahahah, får nog gå och öva på att kissa stående då ;D

Anonym

Hahahaha Jättebra lista... Ser att jag har misslyckats med många punkter. Får ta tag i det ;)