21:A NOVEMBER

Fullbokad dag i dag. Jag vet inte om jag ska springa eller hoppa fram för att hinna med allt. Det har spikats vägg, packats paket, skjutsats Carmen Ly på badkalas, lagats mat och hoppats att plixten inte slår ner på huset när man sa vissa saker till MANNEN som kanske inte var helt sant. Men vad gör man inte på husfridens skull ?
 Nu ska jag klä barnen , skicka o hämta paket, hämta upp Carmen Ly och sen ska vi åka och gratta en kompis som fyller 25(fast hennes mamma säger att hon fyller 41, dumma mamma).
Så ni får klara er själva och vi hörs när vi hörs....

Thakock

Låter som du har litteee att göra idag ;D

Anonym

Tack för att ni kom och för presenten. Ja min mamma bara ljuger hihi.

Veronica

till Veronica

SV. Det var jätte trevligt ju och jätte god mat. Du får komma förbi någon dag och fika så får du lite krydder av mig.

Anonym

Så bra att ni trivdes. Jag kommer förbi nån dag när jag hinner. Har du fått kryddor du ska prova nu? Jag har provar decubalsalvorna jag fick av dig dom var jättebra speciellt den den läpparna.Nu funkar min bil igen jippiiiii.

Veronica

till Veronica

sv. ja santa maria india kryddor