26:E NOVEMBER

Så där så har min blogg blivit från dålig till sämst. Jag måste ta mig från kragen och förbättra mig men jag har faktiskt inte haft varken tid eller ork för bloggen. Orken tar slut när man har haft ont i magen i två dagar. Någon som har en mage utan magont o låna till mig ?
  Tiden har försvunnit för jag har haft fullt upp med att måla väggar o hyllplan. Börjar känna mig som en byggare bob faktiskt. När man tittar på byggarna i Byggfällan kan man ju knappast bli sämre.
 Mannen gick hemifrån på måndag och var borta i fyra dagar. Inte roligt o vara ensamstående mamma. Jag förstår inte hur ensamstående mammor orkar ?
 Ja, mannen har lämnat mig, men det gör inget för jag har redan skaffat en goding till mig..



 Nej, jag skojar bara. Mannen är kvar, han har bara varit o jobbat i landet långt, långt borta, men nu är han hemma igen tills måndag.



 Jag har målat hyllplan i timmar i dag och det känns lite som att jag har blivit hög på färgen så jag ska inte skribva mer. Gud vet vad jag kommer o skriva då.
Thakock

Wow! Den änglen får gärna komma hem till mej ;D



Stackare, min mage är inget vidare att låna...tyvärr...! =P

tarja

Du får min mage o utbyte mot änglen på första bilden! Inga problem! Har gärna ont i magen om han pysslar om mig ;)