ÅNGENST FRAMKALLANDE

Har stirrat på färgprover hela morgonen och kan inte bestämma vilken färg jag ska välja till köket och vilken till matrummet. Jag är så förvirrad..snacka om ångestframkallande. Och kan jag inte bestämma mig har mannen hotat o måla allt mörk blått och jag o mörk blott kan inte bo i samma hus.
 Förresten är mannen hemma i dag och förstör min dag så jag vågar inte blogga. Annars kan han ju tro att jag inte gör något annat än bloggar hela dagarna.

Anonym

Hej!

Den högst upp till höger är finast tycker jag.

Stackars dig som måste ha Thomas hemma hela dagen hihi. Men imorgon kan du ju terrorisera honom med loppisar.Bra begagnat öppnar i Hallsberg i morgon vilken tur du har Thomas en till loppis att fynda på jippiiiiii!

Veronica

Thakock

Den sista på första raden till matrummet, det blir en varm färg.



Och sen den först på andra raden till köket! Det känns både varmt och luftigt! =D

till Veronica

sv. Jag tror det blir nog sista på första raden och första på andra raden.

Var förbi bra begagnat i dag, men det var en sån kö ute så vi gick aldrig in. Var ni där ?

Anonym

Hej!

Nej vi var inte på nå loppis idag. Jag och Richard var på Kumla hallen och badade för det hade jag lovat honom att vi skulle göra idag.

Bra färgval !

Veronica