DAGENS MUMS-MUMS

Jag är helt slut i dag för vi möblerar om i lekrummet. Hur lyckas barnen göra sönder leksaker av trä o metall ? Har jag missat att de har superkrafter ?? Och när man har trampat på en legobit i tretusende gången verkar hotell gripen som en lugn o stillsam semesterställe.
Så i dag förtjänar jag extra mycket mums mums så en låda med PARADIS choklad från Marabou ska dejtas i kväll.

Lådan är fylld med 500 gramm gott gott och kostar 29:90 på WILLIS om du handlar för minst 200 kr andra varor. Min favorit är pralinen som heter TRILLINGNÖT. Vilket är din favorit ?



I mitten fanns en pralin av vit choklad, men en lång fingrad treåring stoppade den i munnen innan jag fick stoppa henne.

Ama de casa

Visst svinn får man räkna med :-D

Kulan

Hahha hon gjorde helt rätt, hade gjort samma sak om jag såg den vita goa chokladbiten mitt framför näsan på mig =)

Cecilia tipsar

men pii! trillingnöten är ju full av nötter ju :P jag gillar annars all choklad tror jag hehe :)