EN LITEN UNDRAN

Jag har nu undrat en sak ett par dagar nu. Det är ju dags o vaxinera sig igen. Ni minns ju förra årets vaxinerings hysterin ? Jag var nog en av de få som stog mot strömman och vaxinerade mig inte. Men det är inte det jag ville skrva om. Jag kom på att tänka på det med svininfluensa härom dagen. Alla svinar/grisar måste väl vara släkt med varandra. Så då måste ju även mansgrisar tillhöra familjen gris. Om man nu är gift med en mansgris kan man då bli smittad av svininfuensa från denna mansgris ? Då behöver man inte gå o fånga svininfluensa i tåget och i mataffären, man kan få det i sitt eget sovrum. Snacka om home delivery.
 Men mansgris själv skulle ju inte kunna vaxinera sig mot svininfluensa för man kan ju knappast vacinera sig mot sig själv ?
 Det där var alldeles för mycket tänkande för i dag. Man kan ju bli schizofren för mindre. Bäst o stänga av hjärnan för resten av dagen.


Thakock

Hahah, man vet aldrig ;D



Vilken söt och äcklig bild ;D