FÖRSTA KYSSEN

Minns ni er första kyss ? Det gör jag. Det var en yngre kille, men mycket mer erfaren än mig. Men han måste ha varit en hemskt dålig kyssare för jag har efter det inte haft ett enda yngre kille. För sig berodde det kanske inte på själva kyssen eller inte ens på honom. Det beror nog  på faktum att jag har alltid tyckt att ungre killar är för barnsliga och inte uppskattad att de försöker o fiska upp min maginnehåll med sin tunga. Eller då kan man tro på psykologerna som säger att kvinnor som bor ihop med äldre män har saknat faders förebild och försöker o hitta det i sina män. 
 Hur det nu än är har man ju blivit kysst många gånger här i livet och kommer nog bli det många fler gånger, men den första kyssen, den kommer man aldrig glömma...
Ellis

Nej.. man gör ju inte de..

Ellis

sv ja är nattmänniska! :d

Ellen

Min första kyss var bakom grannes hus. Fast inte med grannen. Jag var ihop med den killen i 4 år efter det..



Angående detdär med tjejer som är ihop med älder killar: Min nuvarande kille sen nästan ett år är 15 år älder än mig jag får ofta frågan om hur min relation till min pappa är och jag har en väldigt bra relation till min pappa. Min pappa är bäst i världen. Min mamma var sjuk länge och hon dog i Januari och pappa har lyckats ganska bra med att vara både och. Men det sägas också att pappas bror är 6 år och pappa kommer aldrig bli älder än 12. Så jag brukar säga att jag saknar vuxna människor i min omgiving. :P

Cecilia tipsar

usch ja visst minns jag min första kyss. det var inte särskilt angenämt hahaha