KORV MED BRÖD PÅ Mc Donalds

Visste ni att Mc Donalds har börjat sälja korv med bröd. Ok det har de kanske inte, men vi var tvungna o smuggla in en i alla fall för deras BBQ chicken bacon hamburgare smakade så hemskt så jag tänkte nästan o ringa efter ambulans och låta mig magpumpas.





Gud vad jag är talangfull och fixar fina bilder..hahah dags o lägga mig det börjar kugga över här.


liindblaads

Vill du vinna bloggsvars inbjudan ? lottar 85 fem st nu i bloggen,



Vill du inte ha en bloggsvar ? utan vill ha en länkning? delta i dagens blogg som avslutas i morgon

Ellis

Trashtalkar du donken? :O

Thakock

Hahahha, du kan inte skriva så...Ellis blir helt förtvivlad då ;D



Godmorgon!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad har du för planer i helgen då? :)

Cecilia tipsar

hahaha det hände relativt ofta när jag jobbade på McD att folk kom in och beställde korv med bröd. oftast lite äldre par som inte hade koll :)