LJUSTAKE AV AUBERGINE

Jag tycker att små pumpor är kanska så dyra o köpa om man ska ha många för att dekorera bordet. Så när jag skulle dekorera våan matbord för Halloween middag använde jag löv, barnens målade kottar, satsumas istället av små pumpor och ljustakar av aubergine.
 Ljustakar är enkla o göra. Du gör bara en liten hål och sätter ett värmeljus där. Om du förvarar de i kylskåpet kan du använda de minst en vecka, men ska du använda de bara en gång kan du lika gärna laga middag av de dagen efter. Smart o billigt.











Thakock

Vad fräckt! =D



Du är riktgit duktig du! =D

Ellis

Vad sött de vart!

helen

Hahaha nämen gud va roligt! Annorlunda och fräckt verkligen

lovisa

Just nu kan du vinna ett presentkort från sumopix för 300 kr! ANMÄL DIG REDAN IDAG; http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix.html#comment

:)

Madde

coola halloween ljus !

J I L L I Z

VA GÄRNA MED PÅ MIN BLOGGTÄVLING, BLI DAGENS BLOGG OCH TA DEL AV ALLA MINA 1000 LÄSARE DU OCKSÅ :D HOPPAS DU ÄR MED NU!!

tarja

Hihi vad du är smart!

Finns en award till dig på bloggen... kika in!

Hillevi

Mycket fint!