POSITIVT TÄNKANDE KYSS MIG I A....

När jag klagade i telefon att det är kallt  svarade mannen att jag ska tänka positivt för det är ju INGA MYGG i alla fall. Vad rolig man kan vara  när man är långt borta. Han ska få se hur rolig jag kan vara när han kommer hem...
Thakock

Hahhaha taskigt men faktiskt bra tänkt ;D



sv: Haha helt rätt! Men du blir kommun chef så du ska bara sitta och peka och ta svåra beslut ;D



Gör du nu ett inlägg om detta så alla är informerade ;D

Thakock

sv: Haha okej gör så! Jag väntar med spänning ;D



Okej! Vad kul! Det är kul att förändra sin blogg. =)

Ama de casa

Hahaha! Det är ju perfekt när det är myggfritt :-)



sv: Jo, det var en tapa med vaktelägg på. Det pågår ju tapas marathon här i Torrevieja nu. 47 restauranger deltar, det är två olika tapas per restaurang och man får en tapa plus en öl/glas vin/alkoholfritt alternativ för 2 euro :-)