SÅ SKOJ

Jag har så himla roligt just nu....sorterar strumpor.. Någon som vill komma och ha lika roligt? Jag tänkte o ta 5000 kronor i timmen för denna nöje.



Anonym

Haha det där roliga trodde jag var Thomas fredagsnöje hihi.

Spara det till honom och säg att det inte blir nåt fredagsmys innan han har sorterat klart. Nåt ska du väl ha han till hehe.

Veronica

Svorskan

Men hur kan ni ha så många strumpor? Skulle nästan tro att ni alla är försedda med fyra extra fötter var? :D

Kadri

sv. hahahah ja I WISH.

Hur är det med dig då ?

Anonym

Vet inte om det var mig du frågade men det är bra här. Har inte blivit attakerad av någon släpkärra sen i lördags hihi.

Men vi skottar snö hela dagarna känns det som.

Vi hörs ha det bra.

Veronica

till Veronica

sv. Det var du jag menade. hahah fortfarande allergisk mot släpkärran ?