TRÄNINGSMASKINER FÖR BARN ??

 I bland kollar jag  i Estniska kataloger. De har lite annorlunda produkter och ibland lite billigare priser. Dock blev jag inte trevligt överraskad när jag hittade denna tränings set för barn. Jag vet inte, men det är något motbjudande med det hela. Tycker inte att barn ska träna så. Barn ska visst vara aktiva men genom att vara just barn och leka som barn brykar. Mina springer runt hela tiden och har massor för sig. Något med att barn ska försöka träna sina magmuskler genom att lyfta hantlar verkar så fel eller vad tycker ni ?

Thakock

Ja, det lät inte helt rätt... =/



Godmorgon!

Äveelinaa

tack så mycket =)

vill du få vitare tänder? kolla genast in mitt budget tips om hur du enkelt kan få jätte vita tänder:)

Gun

Jag håller med dig, barn får den motion de behöver om de får leka och vara ute och springa. Det är inte bra för barn att styrketräna med redskap, har jag lärt mig (men jag har läst att åsikterna går isär), det är därför vi har åldersgräns på gymmen.

Cecilia tipsar

det där såg helt fel ut. men kanske mest för att jag själv inte ser nån glädje i gymmande hehe :)

Hillevi

Nej, det där kändes ju osmakligt.