UNG OCH BORTSKÄMD

Vi satt o tittade på tv programmet UNG OCH BORTSKÄMD  i kväll. Jag har inte sett den förut, men hört talas om det så jag ville se hur illa det var då. Och tydligen är det mycket illa för jag är också ung och bortskämd. Ok kanske inte ung längre, men bortskämd är jag för jag har ingen aning hur man ska byta en propp faktiskt. Det har ju hänt att huset blir plötsligt mörkt, men då skriker jag efter mannen som en vettvilling och han går snällt ut o fixar det, lydig som han är. Nu undrar ni ju vad som händer om mannen inte är hemma. Ja det har faktiskt aldrig hänt(och skulle det hända är det ju mannens fel), men det finns ju manliga grannar som kan väl hjälpa en hjälplös blond(jag får väl se till o vara blond då) öststads tjej. 
 Men jag får faktiskt ta några vuxenpoäng också. Jag kan till exempel bädda sängen, städa toaletten och dammsuga(trots dammsugarens protest) alldeles själv. Och vem sa att alla ska kunna allt? Och så länge det finns någon som är villig o göra det vi själva inte vill leker ju livet. Slaveri är väl inte så dumt det heller. Det finns väl en anledning jag gifte mig för...

Ellis

Kollar på det just nu - OMG!!!!!!!! är allt ja har o säga... ja skäms!



Ja kudne sköta ett hushåll då jag var 8 år!

tarja

Man kan ju undra hu r deras föräldrar tänker! De är ju inte ungdomarnas fel att de har blivit sådana

Kärlekens Land(o)

när det gäller tjejer så ska de ju bli bortskämda, om de inte blivit det från början så bör de bli det inom förhållandets ramar



det är fullständigt naturligt att mannen/männen bör göra allt för kvinnan, hon ska bara göra det hon själv vill.

Kärlekens Land(o)

sv:



att göra kvinnan, eller familjen, så lycklig det bara går, bör vara målet för vårt handlande



därför är det av stor vikt att kvinnor slipper göra sådant de inte vill, men får göra precis allting ni vill



om inte kvinnan får tillfredsställa sina önskningar, eller får göra en massa trista saker, så når hon aldrig fullskalig lycka



och när vi innerligt älskar kvinnan, bör vi ju vilja att hon når den maximala lyckan och tillfredsställelsen.



egentligen ganska logiskt tycker jag.