ÄNTLIGEN

Dagen har inte varit den bästa direkt. Först upptäckte jag att jag har tappat bort min bankkort. Har letat efter den överalt utan o lyckas o hitta den. Någon som har sett den ???
 Om  det inte våre nog tappade jag även bort min kamera, men lyckades o hitta den under tidningsberget efter en timmes letande. Sen har jag lyckats o slå sönder en kaffekopp, tappa ex antal kafflar o knivar i suppåsen, slå min stortå.. två gånger(vissa lär sig aldrig)... ja ni fattar ingen bra dag precis.
 Men väggen är äntligen färdig. Så värt all slit o jobb och trasiga naglar. Nu ska vi köpa hyllplan imorgon och måla de och sen kan jag  ÄNTLIGEN börja packa upp mina kokböcker.

LITE SVÅRT O VISA PÅ BILD, MEN JAG HOPPAS NI SER ÄNDÅ OCH FÖRSTÅR HUR DET KOMMER O SE UT.






MEN DET KUNDE JU KNAPPAST BLI FYLT OM MAN HADE EN SÅN LITEN HJÄLPARE





HON SER  HELT GALEN UT PÅ DEN BILDEN. RÖDA ÖGON OCH VAMPYRTÄNDER



 Nu ska jag  dammsuga och tvätta gålvet. I kväll ska vi till skolan för att höra hur det går för Carmen Ly så vi får se hur många julklappar hon fortjänar.
 Förresten har någon settt mannen min ? Han åkte hemifrån på måndag och efter det har jag inte sett honom. Ni kan hälsa honom att väggn är klar nu så han kan komma hem igen.
Thakock

Hahahah, har han försvunnit?! ;D

J I L L I Z

söööt liten tjej :D

Kulan

Håll utkik på min blogg imorgon, då kommer jag meddela vinnaren av Månadens Bästa Blogg =)



tarja

Åh, vad fin väggen blev... nu blir jag mer sugen på hus....