NYTT TILL BAKNINGEN

Julen är snart här och galen i bakning som jag är har jag införskaffat massa roligt o baka med och baka i.

LITE ANNORLUNDA KAKFORMAR FÖR BRÖD. KÖPT PÅ TRADERA   70 KR MED PORTO



EN KAKFORM SOM SLOTT FRÅN NORDIC WARE. DE KOSTAR CA 400 KRONOR PÅ NÄTET, MEN JAG HADE TYREN O FYNDA TVÅ STYCKEN PÅ LOPPIS FÖR 125 KRONOR. MEN JAG ÅNGRADE DEN ENA SÅ JAG LA UT DEN PÅ TRADERA OCH FICK HELA 210 KR FÖR DET. SÅ MAN KAN SÄGA ATT JAG FICK DEN HÄR GRATIS OCH TILL O MED PENGAR ÖVER. DET KAN KNAPPAST BLI BÄTTRE ÄN SÅ.





MUFFINSFORMAR AV KERAMIK. 20 KR FÖR 4 PÅ NETTO.



MUFFINSFORMAR EXTRA STORA 10 KR FÖRPACKNING PÅ PICKABOO
240 SMÅ FORMAR TILL KNÄCK . SÖTA MED SMÅ STJÄRNOR PÅ, 10 KR FÖRPACKNING PÅ PICKABOO
MUFFINSFORMAR LÄNGST NER ÄR FRÅN IKEA OCH KOSTADE  12 KRONOR TROR JAG.



Men i dag ska vi inte använda något av de för vi ska baka pepparkakor i stället. Första gången i år och förhoppningsvis blir det många fler för jag ÄLSKAR pepparkakor.

Thakock

Vad fräckt med slottet! Du måste visa hur det blir! =D



Godmorgon!

Daniel

wow coolt!



Som liten hade vi bara formar av stjärnor å gubbar

Cecilia tipsar

åå får jag komma hem till er och baka? det ser så mysigt ut ju :)